Geen producten (0)

Waar blijft mijn pakket?

Waar blijft mijn pakket?

Verzend procedures

Nadat uw bestelling in onze webshop gedaan is, verzenden wij per direct uw bestelling volgens het aangegeven verzend-schema.

Onze webshop geeft aan of er iets op voorraad is of niet. (Mocht er onverhoopt toch iets niet voorradig zijn, dan informeren wij u daar vanzelfsprekend over per email.)

       

Normale verzend procedure:   

Na overhandiging van uw pakket aan de vervoerder, duurt het normaal 1-2 werkdagen voor bezorging. Van ons ontvangt u een track & trace code zodat u zelf uw pakket kan volgen.

  • PostNL pakketvervoerder doet 2 afleverpogingen
  • DHL pakketvervoerder doet 1 afleverpoging

Mislukt de afleverpoging(en), dan gaat het pakket automatisch naar een afhaalpunt in uw buurt waar u het pakket zelf kunt afhalen.

LET OP! Bij afhalen van uw pakket op het afhaalpunt dient u zich altijd te legitimeren en het pakket blijft daar 5 werkdagen liggen, daarna wordt het teruggestuurd naar de afzender, aan ons.

Wees op tijd met afhalen op afhaalpunt!

 

Vanwege de hoge kosten; kosten heen zenden + retour zenden + een boete + administratiekosten, zijn we genoodzaakt deze in rekening te brengen.

 

- VERZEND ADVIES -

Ons advies is, om géén instructies te geven om pakketten te laten bezorgen bij de buren of ergens laten neerzetten. Bij het vermissen van een pakket met deze instructies, blijft u zelf verantwoordelijk voor de vermissing en kosten!!!

Bent u niet thuis of weet u niet zeker of u thuis bent, dan adviseren wij het pakket te laten afleveren bij een servicepunt in uw buurt.

 

   

Waar blijft mijn pakket? 

In het incidentele geval dat uw pakket niet snel met 1-3 werkdagen geleverd wordt door de betreffende vervoerder, kan het zijn dat er iets fout gegaan is in het sorteerproces. 

De track & trace kan verschillende situaties laten zien;

  • status blijft stil staan
  • pakket lijkt retour aan ons te komen
  • sorteer fouten
  • omlabelen
  • scan fouten

Dit is altijd een hele vervelende situatie, helemaal als u het snel nodig heeft. Gelukkig komt dit niet vaak voor!

Wij willen natuurlijk ook dat u de bestelling z.s.m. ontvangt, echter op het sorteerproces van de vervoerders hebben wij geen enkele invloed.

 

Misgelopen verzend procedure:

  • Meldt het ons als uw track & trace code 3 dagen niet van stand wijzigt.
  • Wij contacten de vervoerder over uw pakket en informeren naar de situatie, hierover berichten wij u weer.
  • De vervoerder heeft 48 uur de tijd de misgelopen levering, door welke redenen dan ook, alsnog te realiseren. Voor die tijd kunnen wij niets doen en moeten dan ook 48 uur wachten!
  • Meestal worden de pakketten alsnog op het juiste adres bezorgd. Het kan voorkomen dat u via track & trace bericht krijgt, dat het pakket aan ons retour gestuurd wordt en alsnog binnen die 48 uur bij u geleverd wordt. Dit is de reden, dat wij ook 48 uur moeten wachten.

                                                                 

  • Als blijkt dat het pakket écht zoek is, kunnen wij na die 48 uur een onderzoek laten starten naar het pakket. Van ons ontvangt u de door u bestelde producten opnieuw in een nieuwe zending of het bedrag retour binnen 2 weken.

 

 

 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookies verklaring.